25.04.2017 г.

Саши на 10

Честит първи юбилей, мило дете!
Сякаш бе вчера, когато уплашена, но вдъхновена заживях със и заради теб. Когато ме хвана за ръка, потеглихме заедно по пътя, прескочихме и преборихме трудности. Винаги съм искала да те предпазя и съхраня, а се получи обратното. Ти винаги си бил моята котвичка, моят пристан. На 10 години си голям, силен мъж, с който зверски се гордея. Прости ми, че понякога не се държа с теб като с дете, толкова си зрял и добър. Надраснал възрастта си, отговорен и честен... искам да вярвам, че това е мое дело. Но ти просто си роден такъв. Е, малко си разсеян и зальохан... няма проблем, и аз съм така. И да не забравяме, че си най-добрият пианист сред каратистите и най-добрият каратист сред пианистите. Мога само да ти се възхищавам и да те съпровождам по пътя.
Щастлива съм, когато се смееш. Спокойна съм, когато си здрав. Искам винаги да е така и всеки ден да е пътеводен за теб. Моля се да стане чудо и светът да се превърне в по-добро и сигурно място за вас, милите ми деца. Расти, бесней, обичай, радвай се на прекрасен живот, защото го заслужаваш! Ти си най-силният стимул за мен, най-добрият пример за твоята сестричка! Бъди много, много здрав, Саши! Бъди винаги озарен и удовлетворен! 
С теб имаме спор, но да знаеш, че аз те обичам повече! Безкрайно и самоубийствено! Гордост моя!


Няма коментари: