23.03.2015 г.

.

Дочух за страшна драма за кърмеща в МОЛ дама, порицана за лошо поведение. Стената ми във фейса се наводни от възмутени хора. По случая видях и илюстрация с кърмеща жена пред реклама на бельо, като аналогия за нередност - едните цици се демонстрират, а другите се дискриминират. Ами на мен цици ми навяват и други неща, но не ги упражнявам публично. Ако си в МОЛ и бебето ти се насере, по средата на KFC ли ще му смениш памперса? В тези МОЛове няма ли помещения за тази цел? Аз съм кърмила сина си 1 година, но не в масови затворени пространства, защото ми е било неловко. Кърменето е красиво, личнo, необходимо, но и физиологично действие. Отделянето на телесни течности е личен акт, както не бих се изпикала по средата на рейса, понеже не издържам. Ако положението е критично, може да го направя на деликатно местопрестъпление, но никога нагледно. И другото е подобно, въпреки грубия пример. Въпросът е, че кърменето е прекрасна и нормална гледка. Минавайки през парка, виждайки кърмеща жена, безрезервно съм изпитвала удоволствие и съм усещала някакъв вид свобода - открито пространство, природа, а майчинството е най-голямата благодат. И в кръга на шегата - няма и кенефи, та се пикае по храстите. Да се изперкаш по средата на МОЛ, за да кърмиш, ми звучи меко казано нелепо - какво изобщо правиш с бебе в МОЛ толкова време, че да изреве от глад?! Малко дискретност в дадена обстановка никога не е излишна. Както и този случай не ни е най-големия проблем.



Няма коментари: